سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی نصب و فروش ایزوگام در کرج

از سری مقالات پیشگامان صنعت ایزوگام در این مقاله هدف داریم به شناسایی کمپانی سراپوش دلیجان کد 242 بپردازیم که یگانه از پرچم داران فرآوری عایق رطوبتی در دلیجان می‌باشد.

 

شرکت سراپوش دلیجان در سنه 1376 در زمینی به متراژ 20 هزار متر چهارگوش واقع در شهرک صنعتی ایزوگام دلیجان (کیلو متر 5 جاده اسپاهان – خیابان بهار سوم) راه اندازی گردیده در سنه 1377 اجازه بهره برداری این کمپانی بدست گردانیدن صنایع صادر گردید و شرکت سراپوش دلیجان جز بزرگترین کارخانه‌های تولیدکننده عایق رطوبتی در ایران در آمد.

 

شرکت ایزوگام سراپوش دلیجان دارای 6 هزار متر مربع سوله تحتانی اعم از سالن فرآوری و انبار مواد تولیدی و انبار مواد اولیه و دفاتر اداری می‌باشد.

 

 

 

میزان تولید ایزوگام سراپوش دلیجان

شرکت سراپوش دلیجان حائز 3 خط فرآوری با تاب 72هزار متر مربع عایق می‌باشد که در 3 شیفت کاری 8 ساعته هر خط فرآوری در 24 ساعت 30 هزار متر چهارگوش فرآوری می‌کند.

 

 

 

نحوه فروش ایزوگام سراپوش دلیجان

شرکت سراپوش دلیجان برای بازاریابی محصولات خویش اقدام به اعطای نمایندگی نصب و فروش ایزوگام در کرج در اکثر نقاط کشور نموده و با همایت از این نمایندگی‌ها باعث تقویت نماینده‌ها و فروش بیشتر هر نماینده شده است که همه نمایندگی‌های شرکت ذیل نظر دو مدیر فروش شغل آمد پیشه می‌کند.

 

 

 

تهیه مواد اولیه ایزوگام سراپوش دلیجان

شرکت سراپوش دلیجان بعد از مشورت با کشورهای متعدد تولید کننده مواداولیه (فویل و تیشو ) اکنون خویش بزرگترین وارد کننده مواد فوق در ایران می‌باشد و علاوه بر تولید عایق رطوبتی خویش فروشنده مواد اولیه به کارخانه‌های سایر نیز می‌باشد.

 

تولیدات این شرکت با دستگاههای مجهز و بر پایه استاندارد جهانی در آزمایشگاه شرکت پس از تاییدو کنترل کیفیت به بازار عرضه می‌گردد.

 

نصب سریع، راحت و تمیز، دوام طولانی، تنوع پوشش خارجی، امکان تعمیر موضعی، وزن سبک، انعطاف فیزیکی در سرما و ثبات شکلی در حرارت وانگهی دارای قیمت ایزوگام مناسب برای مصرف کننده می‌باشد و هر آنچه مهندسی ساختمان جهت عایق کاری دربایستن دارد عایق رطوبتی سراپوش را به محصولی مرغوب در صنعت ایزولاسیون ساختمان و موارد خاص تبدیل نموده است.