سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقدام به برش و نصب ایزوگام در کرج در اندازههای حقیر برای داخل لو

بحث عایق کاری مکانهایی مانند حمام و توالت که شایستن ریزش و گردهمایی آب در کف آن بسیار است امری ضروری می‌باشد. معمولا برای عایق کاری سرویس‌های بهداشتی از قیرگونی به انگیزه چسبندگی و ضخامت بسیار آن استفاده می‌شود. اما گاهی اوقات کارفرما بدین منظور که بها ایزوگام از قیر گونی زیر تر است، طریق نصب ایزوگام را برای عایق کاری سرویس‌ها ترجیح می‌دهد.

 

 

 

البته ایزوگام در صورتی به تنهایی یک عایق کامل برای سرویس‌ها می‌باشد که ایزوگام پیشه اثناء اجرای ایزوگام موارد ذیل را به ترتیب اتمام دهد.

 

1- پس از سیمانکاری کف بدست بنا و خشک شدن کامل آن اقدام به برش اضافه لوله فاضلاب با فرز و هم سطح کردن آن با کف کند.

 

نکته 1: نباید برای برش لوله فاضلاب از چراغ ایزوگام و حرارت دادن کاربرد کند.

نکته 2: اشتباه رایج توسط بیشتر ایزوگام کاران این است که لوله تعبیه شده برای توالت فرنگی را نیز برش می‌زنند و پس از سرامیک کاری و بالا آمدن بلندی کف سرویس اثناء پیشه گذاشتن دستشویی فرنگی توسط نصاب عمل پیوندیدن به خوبی سپریدن نمی‌شود. پس فقط لوله‌ای که عایق پیشه نباید آن را برش دهد لوله 12 سانتی متری آبخانه فرنگی می‌باشد.

 

2- سپس امثال شکل بالا برای بهتر چسبیدن ایزوگام اقدام به قیر اندود کردن سطح سیمانکاری شده بکند.

 

3- بعد از این مرحله اقدام به برش و نصب ایزوگام در کرج در اندازه‌های حقیر برای داخل لوله‌های تخلیه فاضلاب کند. همچنین یک تکه 50 ×50 ایزوگام روی هر کف شوق به دلیل اهمیت آن نصب کند.

 

4- حال با طی مراحل بالا می‌تواند اقدام به اندکی سخن را باز کنید رول ایزوگام در اندازه‌های کبیر کرده و فقط هنگام نصب زوایای 90 درجه دقت کثرت کند همچنین در بحث جوشکاری بندهای ایزوگام با پروا عمل کند.

 

 

 

در پسین ذکر این نکته که در ایزوگام کاری سرویس بهداشتی به علت فضای بسته آن و گرما برپایی شده توسط چراغ ایزوگام ممکن است لوله کشی آب سرد و گرم آفت ببیند. بدین هدف قبل از هر کاری اقدام به پوشش این لوله‌ها با گچ می‌کنیم سپس کار ایزولاسیون را اتمام می‌دهیم.