سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فویل آلومینیوم در تولید ایزوگام در کرج

یکی از مهمترین لایه‌‌های تشکیل دهنده ایزوگام می‌‌باشد. وانگهی ایزوگام تولیدی با فویل آلومینیم به دلیل ضخامت و مفتوح تابش نور خورشید برای عایق کاری سقف یا مکانهایی که به طور سر راست در معرض تابش نورخورشید قرار دارند استفاده می‌‌شود.

 

 

 

تعریف فویل ایزوگام

ورق‌هایی از جنس آلومینیوم با ضخامت و عرضی مشخص که به راحتی شکل می‌‌گیرند و با پروا به اینکه یکی از عوامل ویرانگر انواع ایزوگامها فروریخته شدن مواد برپایی دهنده آن از طریق افزایش دما و جذب نور آفتاب می‌‌باشد. به همین علت برای بازداری از ویرانی ایزوگام در مساوی روشنایی آفتاب اثناء تولید ایزوگام این ورق‌ها را روی سطح ایزوگام پیمان می‌‌دهند و در زمانی که هوا بسیار گرم است باعث انعکاس روشنایی خورشید و جلوگیری از روان شدن ( شل‌شدن قیر ایزوگام) میشود. 

 

همچنین با استفاده از فویل آلومینیوم در تولید ایزوگام در کرج می‌‌توان استقامت و ماندگاری ایزوگام و عایق کاری را در مساوی تجزیه پذیری اجزاء تشکیل دهنده افزایش داده همچنین با پروا بازداری از سائیدگی ، خوردگی ، پایداری در بارانهای اسیدی و همچنین انعطاف پذیری بالا افزایش درازا عمر مفید ایزوگام را در بر خواهد داشت و از نفوذ آب جلوگیری می‌‌نماید.

 

نکته: بها ایزوگام تولیدی با فویل استانداردی که دارای موارد پایین باشد بالاتر از گونه غیر استاندارد آن می‌‌باشد همچنین ایزوگام تولیدی با فویل نازک هنگام نصب ایزوگام بدست ایزوگام پیشه متلاشی شده و مناسب برای ایزولاسیون نمی‌‌باشد.

 

 

 

استاندارد فویل ایزوگام

1- مهمترین ویژگی فویل ضخامت آن می‌‌باشد که باید دارای ضخامتی بین 14 لغایت 16 میکرون باشد.

2- پهنا فویل در اثناء اجرای ایزوگام برای حفظ اور لبدر و هم پوشانی تمام سطح ایزوگام 95 سانتی متر باشد.

3- وزن هر رول آن باید 20?0 لغایت 280 کیلو گرم باشد.

 

نکته ایمنی: ایزوگام فویلدار نصب شده در پشت بام حائز ویژگی رسانایی می‌‌باشد پس اثناء بارش باران و آذرخش و برق از ایاب و ذهاب غیر بایسته بر روی آن خودداری کنید.