سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جنس ایزوگام در کرج

0

ایزوگام دمیده چیست؟ مواد سازنده و شیوه نصب ایزوگام دمیده

همانطور که از اسم  ایزوگام دمیده مشخص است، از قیر دمیده ساخته شده است. در حقیقت روند برپایی ایزوگام دمیده، با دمیدن هوا داخل مازوت یا نفت کوره ساخته می شود. ایزوگام دمیده در سنجش با ایزوگام  پلیمری عمر و کیفیت اقلیت دارد که به عواملی بسیاری در مواد سازنده آنها از آنگونه قیر بسته است.

 

قیر دمیده با دمیدن هوا، با فشار، به درون مازوت فرآوری می شود. دمای این مونث نزدیک 200 الی 300 درجه بوده که درون مازوت پمپاژ می شود. این عمل اتم های هیدروژن و اکسیژن را ترکیب می‌کند و طی آن پروسه بسپارش رخ میدهد. نصب ایزوگام در گونه ها مختلف آن، از جمله ایزوگام دمیده با چندی بوی گازوئیل به اتفاق است. همچنین دوده نیز از موادی است که هنگام نصب این نوع از ایزوگام تولید میشود. ضخامت ایزوگام دمیده به انگیزه چسبندگی کم قیر دمیده زیاد است.

 

معرفی ایزوگام دمیده

 

در ادامه متن جهت بالا بردن سطح آگاهانیدن شما از ایزوگام در کرج از جنس دمیده، به مطالبی تحت عناوین پایین خواهیم پرداخت:

 

مصالح باره دربایستن در ساخت ایزوگام دمیده

آشنایی با قیردمیده؛ مونث اصلی سازنده ایزوگام دمیده

کاربرد و تاثیر قیر دمیده در عملکرد ایزوگام

معرفی ومشخصات ایزوگام در دو گونه BOF و BPP

عمر مفید ایزوگام تولید شده با قیر دمیده

نکاتی به هنگام نصب ایزوگام دمیده

1- مواد مورد بیچارگی در ساخت ایزوگام دمیده

قیر دمیده

فویل آلومینیوم که ضخامتی حدود 15 لغایت 16 میکرون داشته باشد

پلی استر

تیشو (اسپانباند)

پلاستیک ویژه که به رول ایزوگام می بندند

پودر تالک

2- آشنایی با قیر دمیده؛ مونث اصلی سازنده ایزوگام دمیده

قیر دمیده معمولا به شکل جامد و مشکل می باشد. که طی فرایند بسپار و پس از عملیات تصفیه به هستی می آید. در این مراحل با توجه به روش‌های ساخت، افزودنی دیگری احتیاج نداشته و مستقیماً وارد خط تولید ایزوگام می شوند. قیر دمیده دارای ویژگی الاستیکی هستند که شامل اتم های هیدروژن ترکیب شده با اکسیژن هوا می باشد. از قیر دمیده در ساخت و یا حتی ترمیم و تعمیر ایزوگام دمیده و در نتیجه به عنوان پوشش و عایقی در پشت بام و باتری خودرو و اندودکاری کاربرد میشود